I recognized your scars, because I have them too.

Mjelloh!
Har övertråkigt just nu.
Har laddat ner en massa saker till The Sims 2. Och sorterat dem och så! Funfun, mje.
Fast vissa downloads funkade inte, så jag är ganska irriterad på det.
Får fixa det någon dag.
Jag fick förklara lite saker för Nea innan, för hennes nerladdningar krånglade. Nu vet jag inte om dem funkar på spelet, men hon kan i alla fall Packa upp filerna nu!

Var ute och cyklade innan med Valle. Vi cyklade till Ica och köpte choklad&läsk!
Sedan när vi cyklade hem så började jag helt random sjunga.
Valle drog en kommentar i stil med: Du sjunger bara för att du såg en skylt om Idol.
lolwth?
Sedan sa han: Sarah, bara för att du såg en bil började du cykla fortare. *Illustrera med konstigt ansiktuttryck*
Haha, han kan vara rolig ibland!

André var rolig innan och gjorde "narr" av en speciell persons blogg.
Han muntrade upp mig!

Sebbe har skickat en massa album till mig, så nu har jag ny musik på min iPod! Ye-e-ah!

Inget annat att skriva, mhm.

Go eat yourself!

Här är en bild på min  nyskapade sim! Hope :3
Jag tycker att hon är söt.
Eller... Jag hittade den inte, så här kommer en bild på en annan sim!



Hejdå!!

Sonic Syndicate - Psychic Suicide


Kommentarer
Postat av: Linnea

Yey ^^ host Sött hår ;D

2010-05-16 @ 02:31:43
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah! :D

I like it :3

2010-05-16 @ 16:48:28
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: Michaelkarolina

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-02-22 @ 20:29:16
URL: http://michaelkarolina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0