Love is just an illusion.

Not good!
Kan inte somna, och klockan är 10 minuter över 4!
Inte bra alltså.
Har väl antagligen för många tankar i huvudet för att kunna somna.
Är knappt trött.
Känner på mig att jag kommer sova länge!
Hoppas det är dåligt väder så att jag kan göra matte, yea I do!
Upptäckte precis en förvånande sak, men ni får inte veta.

Jag vet att jag är tråkig, och att min blogg är tråkig. Men jag har inte bett er att läsa den, och inte heller prata med mig. Så klaga inte :)

Die mader vukers die!

Hejdå, sov gott alla nissar.


Kommentarer
Postat av: Latti!

Jag tycker din blogg är rolig. o.o

Jag gillar förvånande saker, heeeeeeeeeehehe

2010-05-16 @ 11:47:57
Postat av: Sarah! :D

Mwah! Sarah goes happi :3

2010-05-16 @ 16:42:04
URL: http://professordumbledore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0