Maybe it's intuition, but some things you just don't question

Hallådär.

Jag tycker inte om matte, och jag är dålig på det!
Eller som André säger: olärd.

Jag mår faktiskt väldigt bra. Helt underbart!
Känns som om en massa av mina bekymmer bara försvunnit ut i det blå. Jag är lycklig! :D
Slipper massa förpliktelser och all annan skit. Så yea.
Har pratat massor med Emelie idag, hon har fått mig på bra humör. :3
Hon är världsbäst!
Hon är min absolut bästavän!
Tack för att du finns hun<3
It means a lot to me.
Vi ska leka någon dag. 8)!
Det kommer bli jätteroligt, vi har planerat att gå på stan och sedan ska vi på bio, fast vi vet inte riktigt vilken vi ska se. Vilken tycker ni? Vet ni någon bra film som går på bio? 8)
Helst komedi. :3

Nu ska jag spela lite Hotel City, prata mer med Emelie. Och så ska jag lägga mig tidigt, så att jag kan gå upp tidigt imorgon.

Btw, fixade mina downloads också! :D
Alla fungerade efter att jag gjort rätt, Neas fungerar också. 8]

Men hejdå Smurfar!
Ha så underbart 8)

Savage Garden - I Knew I Loved You.

Kommentarer
Postat av: Latti!

Haha, jättebra Sarah! ;)



Jag tycker att ni ska se en komedi! Vet inte riktigt vilka som går på bio just nu. men en komedi går ju alltid :P

2010-05-16 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0