My hearts on an auction, it goes out to the highest bid.

Håla!
Jag vaknade nyss, huhu.
Var vaken till klockan 5 i natt. Kunde inte somna. Det var ljust ute också så det förvärrade ju saken helt.
Sedan försökte mamma väcka mig klockan 9, vilket jag blev väldigt irriterad över. Hah.
Anyways. Ska äta frukost nu, och sedan ska jag plugga matte. 8)
Dåligt väder idag också! :D
Såg film med André igår. The Unborn. Sååå himla läskig, seriously. D:
Blir fortfarande rädd när jag tänker på scenen med killen som kröp upp och ner. o.o
*Yawn*
Haha, men. Jag är hungrig nu.
Yey, Emelie loggade in :3

Men iaf.
Hejdå Älgar!
Have fun. :D

Escape The Fate - Reverse This Curse :]


We have a plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0