Never look down on someone unless you are helping them up.

Hola Bananas&Nissar!

Nyss tittat på film. Såg Wall-E och Släkten är värst, fast inte hela!
:D

Oboyen smakade äckligt så jag mosade en banan och hade i. Då blev det gott!
Haha, Valle kom med smartaste kommentaren.
"Om man har i banan i Oboy så smakar det ju banan."
No shit Sherlock?
Mwaha, alltid velat säga så.
Hotel City är kul!

Aja, hade inget annat att berätta så...
Jo, btw!
Jag gjorde ingen film på The sims 2.
Insåg att min dator laggar för mycket ]:
Det började lagga mer när jag hade expansionerna installerade. Men aja D:
Ska dricka upp resten av min bananoboy och göra lite saker!



Cutiepie!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0