Never regret the things that once made you smile.

So... Jag gick och lade mig för 2 timmar sedan och jag kan inte somna. Yay.
Prövade varm mjölk - No, didn't work!
Sova på andra sidan sängen - Nooopeee!
Läsa - Nehejdu!
Kan inga fler knep, ohno.
Huvudvärk har jag också :D

Haha. Ska installera Left4Dead nu, och så kanske jag ska spela.
Något måste jag spendera natten med.
Klockan 5 ska jag ut och springa också! Så... 3 timmar kvar bara 8)
Gjorde jag igår på morgonen också.
Fick ett sms från Simon när jag, inte då heller, inte kunde somna.
Så jag smög ut och sprang. Det var kul.

lol
Sebbe och hans levlar på WoW :(

Uff!

Sov gott sötnosar.

This is it!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Maha, håller med lite det där med Sebbe xD

2010-06-01 @ 22:00:40
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah! 8)

Han ska levla hela tiden ju! xD

2010-06-02 @ 00:37:26
Postat av: Justinragna

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-05-12 @ 10:27:27
URL: http://justinragna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0