T-tell your boyfriend if he said he’s got beef, that I’m a vegetarian, and I aint fuckin scared of him!

Shalapatoo!

Haha, jag är tydligen hjärntvättad. Trevligt att få veta!

Jag har precis varit ute och gått. Tänkte först gå till sjön, men insåg att det var för långt att gå. Så jag gick inte hela vägen. Men det var ganska långt ändå!
Haha.
8, 514 steg är mycket!
Och - 303 kalorier, lol.
Min stegräknare mäter det. Och det är typ baserat på min vikt, tiden det tar att gå och hur många steg jag går.
Så om någon vill ha reda på min vikt får ni sno min iPod. Men jag vaktar den!!
YOU WILL NEVER GET IT. *Evillaugh*
lol

Mötte Adam, Jonathan & Robert.
Det var awkward. Jag såg hemsk ut 8]
Awkward för mig, och ja. Kanske inte för de.
Dock såg Adam.. ja :]
Han är blond! did nawt know that.
Eller jo, kanske.
Haha.
Ska sluta prata om detta nu.

Ska gå ner och ta ett (flera) glas juice nu!

!ootapalahS

Btw! I have good news! :D
Datorn är inte sjuk 8))))))))))))))))))))))))) (Dubbelhakor)

3OH!3 - DONTTRUSTME

Kommentarer
Postat av: youknowwhoo!

Vem säger att du är hjärntvättad? o.o

Jag har en stegräknare i min mobil! Baserat på min vikt. xD

2010-05-20 @ 00:44:51
Postat av: Sarah! :D:D

Haha, min kära mamma säger det! D:



Ohrly? 8)

That's pretty awesome :3

2010-05-20 @ 03:14:44
URL: http://professordumbledore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0