Things won't be the same.

Jag har sagt det. And you must be so veryvery happy!
Inte hungrig längre, yey.
Är nästan aldrig hungrig längre faktiskt, och när jag blir är jag inte alls särskilt hungrig. It's weird.
Kan ni inte sluta klaga på folk inför mig, folk som är mina vänner. Folk som jag verkligen tycker om. Jag blir ledsen när ni gör så. De är mina vänner & mitt val.
Huhu, ville säga det.

Imorgon har jag sovmorgon! Till tio i tolv!
Så jag kommer få sova länge!
Har bara en lektion också, så det är ju braigt.
Svenska, och slutar kvart över ett. Mwaha. :3

Jag vet inte riktigt hur jag känner mig, det är som en dimma. Haha.
Trött är jag också, så nu ska jag sova.

Godnatt alla pumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0