To make it through the night, love will find you.

Men vad förvånad jag blir! Inte kan jag somna i natt heller. Tänker stanna uppe absolut hela natten, och inte somna runt klockan 5! Som jag gjort dem andra gångerna. Haha. För då kommer jag säkerligen somna idag! 8]
Och paloff, allt är bra. I teorin då!
Får se om det funkar, haha :3

Haha. Enligt ett visst träd har jag haft sex med 73 personer. D:
Inte bra alltså! ]:

Ska fixa mitt hotell nu, och kanske kolla en film.
Hoppas alla ni plasthögar sover gott! 8)

Guten morgen/nacht!
Omh, hoppas jag stavade rätt. Kan inte tyska ]:
Och hoppas jag valde rätt ord, lol xD
God natt och god morgon iaf! 8)

Westlife - What About Now.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0