Trying to find a place to hide, to hi-hide.

Men hejsan!
Sitter och råpluggar kemi klockan kvart över 2 på natten! Sååå smidigt, kommer nog vara trött imorgon. Men jag har ett hemligt vapen! Nämligen.... Cola! >:D
Haha, snabb energi, lol. ]:
Redan trött, men jag har 6 flaskor till! Haha, men jag tänker inte dricka upp alla. Räcker med 1!
Jag har gjort 31 frågor och läst i boken! Har några frågor kvar sedan ska jag repetera. Haha.
Funderar på om jag ska ta den tidiga bussen imorgon. Blir nog bättre så tycker jag!
Fast, får se.
Haha, bara Osten inne på msn, kulkul!
Jag längtar till nästa vecka. Då ska jag och Erika se på Adept :D:D:D:D:D:D:D:DDDDDDDDD
Haha, är väldigt glader över det! Yes I am, I am. ;]
Den smileyn är så awkward. Seriously.
Hade tråkigt innan, eller var det igår? Aja.
Jag redigerade en bild. På ett udda sätt! Gjorde den bara svartvit och blablabla.
Sedan poff! I added some stickers. :D


Jag menade egentligen inte den bilden, men den andra såg konstig ut :(((((((((

Haha.
Sov gott Tomater och Paprikan.
Hoppas du får mardrömmar :]

Escape The Fate - 10 Miles Wide.

Kommentarer
Postat av: Latti!

Jag hade en mardröm idag faktiskt. ]:

2010-05-27 @ 13:57:30
Postat av: Sarah! :D

Amg, jag menade inte dig D:

2010-05-27 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0