The doctor said my mom should have had an abortion.

Hallåe!
Försov mig idag, grovt mycket! 4 timmar haha. Förstår inte hur jag inte vaknade när mamma sa till mig att stiga upp. Anyways missade bussen som var den enda bussen som kom i tid så att jag hann gå i skolan. Bussen därefter gick klockan ett! Fast jag tog den bussen ändå, för jag var tvungen hämta hem matteboken!
Mums kakor! Ätit flera nu.
Jag tyckte att Johns älskling i Bleach, förutom han som är odödlig, såg sur ut. 
Anyways, John blockerade mig på msn för att jag sa att han såg sur ut. Wth?! He did! :(
Jag skulle kunna tro att Ulquiorra vill ha en kaka också! Det var därför han såg så sur ut. Mhm.
lol
Sellyourmother.se <- Gonna do it!

Blev törstig nu!
Pratade med Maja igår. Hon berättade att det är simtävling i Deje simhall imorgon! Ska gå och titta!
Jätte längesedan jag träffade Maja och Marie :3

Uff! Det var kackerlackor (stavas det så o__o? Ser konstigt ut!) i mitt hotell! :(
Inte bra alltså D:

Hejdå.

Sum 41 - Fat Lip

Och nu tänker ni... "Åhnej! Inte musiktips från Sarah igen, hennes musiksmak suger!"
Men då säger jag, och alla mina påhittade Nissar. "FK YOU!"
Ok? :3

Kommentarer
Postat av: Latti4dead <-- l0l

Haha, du är så rolig ibland. xD

2010-05-12 @ 22:05:48
Postat av: Sarah4dead :3

Hihi :D

2010-05-13 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0