I won't let you break me down.

Hallåe nissar & alla andra varelser!
Ska skrika ett väldigt långt inlägg är det planerat!
Och ja, det ska stå skrika! För det är bäst! Mhm.
Vaknade klockan 11 idag, fast sedan sov jag vidare till klockan 1 :[
Sover för mycket. Eller ja egentligen sitter jag vid datorn till 2, och så somnar jag efter 2 timmar! Så runt 4 somnar jag. :3
Förklarar lite varför jag sover så länge.
Haha, jag är nästan alltid vaken 2 timmar efter att jag gått och lagt mig, somnar inte innan dem timmarna D:
It's weird!
Är nog därför jag är så trött morgonen under vardagarna när det är skola. För att jag sover cirka 4 timmar varje natt.
Bara för det ska jag sova klockan 10 på kvällarna nu! Mhm. Vardagarna alltså, inte helgerna. Då blir det 12! :3
Får se om det funkar.
Jag skriver om min sömn, lol. Ni bryr er inte! :D

Ska installera alla mina The Sims 2 nu! För dem flesta är avinstallerade, men jag vill ha expansionerna nu. För det är roligare med dem tycker jag. Fast först flyttar jag downloadsen till en säkerhetsmapp, som jag senare kommer radera om dem fortfarande är kvar efter installationerna.
Ska försöka göra en film på spelet. Fast jag vet inte, kanske kommer att faila. Vet inte ens vad det ska handla om. Så... Haha. Får se! :D
Har gjort en video förut, den blev ganska bra. Men den raderades eftersom jag inte kunda lägga ut den någonstans. Höh.
Men André kanske ska hjälpa mig med att lägga ut den. För nejnejnej ingen kommer få se mig sjunga, eller höra. o.o
Vill inte orsaka död. D:
Höh.
Installerar Året Runt nu. Sedan har jag 3 kvar! :3
Tonårsprylar, Jorden Runt och Djurliv!
Wo hooooohoooooooooooo!!!!!!!!!!!11111111111
^onödigt, mhm.
Detta kommer ta ett tag insåg jag nu.

Lattis internet funkar! Det hurrar vi för :D
*Alla nissar busvisslar och applåderar*
Sarah & Latti: *Bugar sig och slänger slängkyssar mot publiken*
omg. det där var så konstigt.
Så fel. sååå felfelfelfel.

Vilket långt inlägg det har blivit.
Ohnej, åhnejnej! Jag installerade The Sims på C och inte... E!
Två GB mindre nu va. Väldigt korkat av mig.
Jag och André kämpade med att få 5 GB ledigt på min dator. Och nu är det förstört DDDD:
Ah, hell!

Anyways. Min dörr är misshandlad. Men upptäckte att jag fortfarande kan låsa den!

Detta var allt. Ett långt inlägg, med mycketmycket text.
Slänger in en bild också.

Here it comes!


RAWR.
Fast det blev dåligt kvalitét på bilden. D:
Aja, hejdå!

Simple Plan - Don't wanna think about you.
(Den är väldigt bra!)

Kommentarer
Postat av: Latti! :D

haha, sån dålig humor. Gå runt och skrika ut sitt inlägg. x]

bugar och slänger kyssar på pblikens trynen!

2010-05-14 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0