We dance like zombies do in the middle of the rain.

I'm sick of it, sick of you, sick of everything.

Det går inte särskilt bra med matten, det är svårt och jag förstår ingenting.
Det är ute med mig! Kommer inte klara matteprovet, och inte heller kursen.
But wtf, eh?
Försöker fundera på vad jag ska göra under tiden jag kommer sitta och känna mig helt lost.
Ska nog måla. Ja måla blir bra, haha. Även om jag suger på det. :3
Orkar inte plugga mer, så därför tänker jag inte göra någonting!
Tänker spendera denna dagen på ett bra sätt. På mitt sätt, utan er.
Med Sebbe & Emelie! Och förhoppningsvis Latti när hon kommer hem.
Ska leka med Emelie på onsdag är det planerat! Det kommer bli jättekul! :D
Vi ska vara hos henne och kolla på film och sådant. :3
I like!

Agent Snuff&Agent fAil till er tjänst!
Mwah 8)

Dumma Spotifyreklam! Den gillas inte av Sarah!
Pratade med Kjell innan, han är så braig.
Världens bästa & snällaste mentor som någonsin existerat!
Saknar att ha honom. Jag saknar det mesta faktiskt. Fast vissa saker är jag glad att jag slipper :)
Eller, ja. Vissa personer. Haha :)

Men nu ska jag fortsätta med det jag gör. Ni får ha det så bra! 8)


Escape The Fate - There's No Symphaty For The Dead.
Jag gillar rubriken!
Jag tycker att ni ska lyssna på den låten. Den är faktiskt bra.
:3

Kommentarer
Postat av: Latti! :3

Agent Snuff&Agent fAil ~ är bäst 8)

2010-05-17 @ 19:07:17
Postat av: Sarah! :D

Yeeeaah 8)

2010-05-17 @ 19:13:16
URL: http://professordumbledore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0