You can still be free.

Haha, päronsoda är väldigt mättande. Och smakar konstigt ]:
Fast det är gott ändå!
:D
Har varit ute mycket idag, tycker jag. Var ute och gick. Men det blev för jobbigt för mina fötter så jag satte mig vid en bänk utanför mitt gamla högstadium och smsade med Sebbe!
Latti goes ignore me. :[
Huhu.
Det var fint väder, men inte längre. Känns som om det kommer börja regna vilken minut som helst.
Mamma städade mitt rum så nu har jag ingen aning om vart mina böcker är! D:
Dem är spårlöst försvunna! Vad ska jag ta mig till?! :[
Får fråga henne sen.

Jack, Valle & Thomas har sååå dålig humor. D:
Sämre än min! Seriously.

Jack: Hah, när det regnar kan man ju gå ut och duscha!
Thomas: Ja, och när det blixtrar så kan man ju ta den och använda som tvål.
Alla tre: HAHAHAAH.
Omjh?! Sååå dåligt, hur kan det tycka att det är kul? xD

Blivit helt förälskad i en låt som André skickade igår ]:
Låten är inte ens något jag brukar lyssna på. Men ändå!
Väldigt bra :3

Nu har jag inget att skriva, förutom att.... Myggor är hemska och borde utrotas!

Och just det! det gick bra hos kuratorn. Hon ställde frågor, jag svarade. Har en ny tid på tisdag, yey! lol

Hejdå! :3

Yui - Summer Song. <- That's the song!

Kommentarer
Postat av: Latti!

Jag iggar dig aldrig med flit. ):

2010-05-22 @ 21:38:22
Postat av: Sarah! :D

Braaa! D:

Blev lite orolig ]:

2010-05-22 @ 23:49:02
URL: http://professordumbledore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0