You turned me out, and now I can't turn back.

HALLÅE. Kemi är roligt!
Har gjort massa frågor. Eller inte massor... 3 :(
Har 52 kvar tror jag. lol
Jag har mycketmycketmycket kvar! Fick frågorna och André och jag tror att det var 55 frågor. Får se, orkar inte kolla nu :3
5 papper med frågor iaf. haha
yey!
Jag har 6 flaskor med cola! I'm like rly fat. :3
Fast jag dricker inte upp dem fort då, tar låång tid. x)

Haha, jag kunde inte somna i natt, så jag sminkade den fulaste sminkingen ever! Jag såg rolig ut! Har faktiskt bilder på det, men ni kommer inte få seee :D:D:D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddd
lol
Okej... Propyn!

Hejdå! :3

P!nk - It's All Your Fault.
Har blivit beroende av henne ju. Den låten är min "droglåt" som Nea säger x)
Superbra! :3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hih ^^ Droglåt, mihi xD Nu fick du kommentar (första kommentar! FAIL att säga så eller vad -.-')

2010-05-26 @ 21:54:46
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah! :D

Haha, yey! :3

2010-05-26 @ 22:59:54
Postat av: Torsophia

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-16 @ 19:51:24
URL: http://torsophia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0