People say I'm crazy and that I am blind for risking it all in a glance.

HAI.
Nu har jag inte uppdaterat på nästan en vecka, what's wrong with me?
Jag loggade in nu, och såg en väldigt söt text som Latti skrivit till mig. Fast jag har inte märkt den. Åhå.
Tänkte lägga in en massa gamla bilder från gamla goda tiden. För att fylla ut lite liksom.
Pospos.
Emelie & Jag. Haha, jag var blond, åhå :(
Mina jeans<3<3
Hahaaaa. Jag är emocheiien. (William är längst till höger)
Det går nog att lista ut vem jag är på denna bild.
Åhå</3
<3
YEAH, Jesus har läst om sig själv!
Gud så fuult.
AND THERE. IS. MY. HALF-LIFE.
Get well!

Kommentarer
Postat av: Latti!

Haha, den bilden på dig Hanna&Valle den skickade du en gång till mig när jag skulle se hur Valle såg ut. x)

2010-11-22 @ 07:58:08
URL: http://laattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0