And I know you’re so cool, but I must be a fool, for taking you in and letting you win control of my heart.

Jag är så vacker när jag är osminkad, verkligen.
Haha. Folk har stirrat på mig hela dagen idag, not funny!
... Ja, jag vet att jag inte hade smink, jag vet att jag hade på mig awesome-mjukisbyxor och jag vet att jag har skuttat omkring som en liten flicka. Jag har varit glad!
Trots att jag var ensam under Psykologin, trots att jag har haft ont i magen hela dagen och trots att jag upptäckte rivsår på smalbenet på bussen från när jag i racerfart rakade benen på morgonen.
Mitt glada humör han nog berott på vetskapen om att jag har haft päronsoda i väskan under dagen !
Jag vet att jag är en megatjockis, men jag är stolt över det!
Wuh, för en stund blev jag en distraherad megatjockis, ohmigad!
Jag har bitit mig i kinden, så nu är den massakerad, stackarn.
Detta är den bästa låten jag hört på länge, typ: Never Shout Never - CheaterCheaterBestFriendEater <3

Kommentarer
Postat av: Latti!

Du är vacker vare sig du har smink eller inte.

INLÄGG GILLAS. 8)

2010-10-04 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0