Asumness here!

Hej! :3

Jag är en liten filur på några år. Då Agent Snuff tog över min blogg tar jag nu över hennes blogg. Hon har förmodligen räknat ut vem det är nu, och kanske hennes andra knasiga kompis också.
Men ni har inte gjort det! Jag ger er tre ledtrådar, det får räcka.
Jag älskar kladdkaka och chips. Jag älskar min Gurka och min bästastevän heter Sarah. Hur asum är inte jag? Typ från skala 1-10. What about.. 100?

Nej men nu ska jag berätta om Sarah. Hon är världens bästaste vän och alla som har henne vid sin sida borde vara överlyckliga. För det är jag. Även fall vi aldrig riktigt träffats är jag glad ändå. Vartenda gång hon är on thää line blir jag glad. Känner mig typ.. skyddad.

Hon är den knasigaste och roligaste personen ever och ni missar verkligen något om ni ens på något vis ens tänker på att inte vilja ha den här underbara människan. Jag har så roligt med Saharasarah och hon finns alltid där som en äkta vän.

Jak elsker dig vädigt mycket! ♥

.. och en evighet det skulle förbli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0