Feeling like a monster.

Hola! Jag sitter i skolans bibliotek med tejpade (TIIIEP) skor och insikten om att jag faktiskt missar trippen till något ställe jag glömt namnet på. Därför har jag en hel lektion att ta vara på, och jag har ett snelt prov efteråt. Så jag tänker därför plugga på detta prov jag inte pluggat någonting på. Jag har en känsla av att det kommer gå vääldigt bra. Verkligen, helt seriöst!
Oh, godness. I'm gonna die.
Jag får hoppas att min kära historialärare har förståelse för de senaste händelserna i mitt liv och inser att jag faktiskt inte har haft en möjlighet att plugga. I och för sig så pluggade jag lite igår på kvällen, men det räknas inte, för då tittade jag på tv (Jaa, jag vet. Stressigt!).
Som några av er vet bor jag inte hemma i Deje längre. Jag bor tyvärr (NEJ) inte i en lägenhet, utan på en liten gård på landet. Mysigt jag vet. Långt ifrån civilisationen, jag vet.
Dör jag? Nej.
Är jag glad? Hell yeah!
Anyways, i detta mysiga lilla hus (stoooora) bor jag med en mammut, 2 hundar och en otroligt söt liten siames (och några fler).
Jag orkar inte berätta mer, så nu draaar jag, HEKDÅ! (med K!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Latti!

Hoppas du har det bra bebutt. Saknar dig väldigt väldigt väldigt väldigt mycket. Känns som om något har ryckts bort från mig. Buhuhuhuh, gråter här i min ensamhet. Jag är deprimerad. På riktigt. Oh mah gad, får du en egen lägenhet eller kommer du bo ute på landet??!!?!?!??! Du har två hundar, vad roligttttt!!!!

2010-10-21 @ 17:42:23
URL: http://laattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0