I love my demons because they keep me company.

Hi I'm asian! Loljk, HERRO!
Jag sitter med världens sötnos i knät som förövrigt finns med på bild. Och jag hittade min USB-sladd idag så jag har tryckt in en massa bilderpå datorn! En bild på min älskade mustaschtröja också, mhm. Ya like.
Det är lov, om ni inte visste det. Vilket betyder att jag inte kommer gå till skolan på en vecka. Mitt lov är helt fullspäckat med aktiviteter.
Lördag: Äta godis och sova.
Söndag: Äta godis och läsa.
Måndag - tisdag: SOVA
Onsdag: Träffa random människa och prata om random saker. + Simma med Marie, mhm.
Torsdag: Träffa Erica & Madu och plugggaaaa.
Fredag: Shopa present till Madu (om inte innan).
OCH SÅ VIDARE. + FEST HOS MADU I HELGEN, AWESOME.

Nu vet ni, och ja. Ville bara berätta det.
Förövrigt så läste jag nyss ut 5:e boken i The House of Night-serierna. Jag är glad och har påbörjat del 6. Ni gillar't.
Ska återgå till boken om en stund. Och en viss människa kom "hem" och jag vill/ska/behöver hälsa på henne. Mhm :3

 
Jag är väldigt snygg på bilder som involverar mustascher.


Halsbandet <33
Mobbat<333333

En awesome kaaatttt vid namn Tingeling. (Ni gillar att bilden är roterad).

Men ah, som vi nu har konstaterat borde jag skaffa en hobby. Som inte involverar egobilder och kattbilder.
Hejdå alla muffins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0