Please don't walk away, please tell me you'll stay.

The future is daaaa... OH HAI.
Ha-ha, very funny.

Mene, fick en stor lust att uppdatera alltså.
Vet ni vad som är otroligt störande?
Flugor mot fönsterrutor!
Seriöst, finns det något som är mer störande än det? Jag tror inte det.
Jag tycker att flugorna borde utbilda varandra till att de inte kan flyga igenom glas. Seriöst, om de nu aldrig kommer fram till målet de ska till. Varför fortsätta?! Korkade flugor ]:
Som The Winnebago Man skulle säga: Fucking flies.
Och som Olga Kay skulle säga: Fuck is a bad word.
(Youtubeee)

Eftersom jag har berättat om något störande, ska jag berätta om något mysigt.
Morrhår emot ansiktet, alltså finns det någon bättre känsla?
Det är så himla mysigt :3
I love it!

Jag vill ha godis, hm o.o
Fast ne, orkar inte åka och köpa. Är nyduschad och lat. Kanske ska smita ner och hämta en advokat, fast ne. Det är inte så gott. (Ja, jag är helt medveten om att jag skrev advokat. Egentligen menade jag advokado. Men advokat är häftigare).
Så atteh.
Vad ska ni göra idag? KÅMENTERA, loljk. You won't ;PpPPpP
Jak hater den smejlen.
ah, ok.


En söt hund vid namn Doris som sover hos mig varje natt och är otroligt söt. Fast hon snarkar, vilket drar ner helhetsintrycket. Men åh så gullig!

GOODBYE!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Blir det en bild på... Åh, jag glömde namnet på den andra hunden ;( ? ^^

2010-10-31 @ 14:54:30
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah!

ELLA

2010-10-31 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0