TO INFINITY AND BEYOND!

Oh hai! (Egd André)
Jag sitter i mitt rum, som förövrigt är otroligt mysigt. Med en katt i knät, fast hon försöker nog mörda mig. Hon biter mig hela tiden, vilken elaking!
I alla fall, jag sitter i mitt rum och har planerat att:
1. Städa
2. Fixa så att mina kläder hamnar i det nyupptäckta rummet bakom dörren.
3. lugga kemi. Fast med P.

Visst låter det utomordentligt roligt? Ja det tycker jag!
Jag pratade med Hanna (min kära syster) och med Jack (min äldsta lillebror). Funfun!
Nuså, mina axlar gör ont, mysigt.
Haha, i fredags bowlade jag med Madushani och Erica. Och de som är vän med mig på facebook har nog sett bilder från kvällen. Ja, jag skäms..
Haha, jag älskar Madushanis sätt att byta ut ord. Typ:
Expressen - Expeditionen.
Kandidat - Praktikant.
Osv, haha <3

Så många namn, så många ansikten, så många valmöjligheter.

Men ja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: André

Whaaaaaaaaat?

2010-10-28 @ 00:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0