When the pin is pulled, Mr. Grenade is not our friend

Aloha!
Jag sitter och installerar The Sims 1!
Yeah, you heard me. 1!!
Bara för att jag inte har så mycket liv under tiden som jag installerar spelet tänkte jag skriva ett inlägg och visa hur The Sims har förändrats från 1 till 3. Mjau.

The Sims 1:
Bara för att jag har alla expansioner. Så dessa underbara spel kommer hamna i min dator nu.



Här är en bild på hur det kan se ut när man spelar:

The Sims 2:
Blurgh.

Hur det kan se ut när man spelar:
Självklart så lägger jag in en bild på mitt favorit gaypar!
Fast de finns inte längre, eftersom jag har avinstallerat spelet :(

The Sims 3:



Hur det kan se ut när man spelar:
Och här har vi Yunha som är en av mina nuvarande simmar, hon är awesome och smart, även om hon inte ser särskilt intelligent på bilden.

Oh right!
Måste visa en bild & en trailer på det nya The Sims 3!
Jag vill verkligenverkligen ha det! Det är en blanding av Nattliv & Superstar! (The sims2 & The sims1)
Man kan vara vampyr och en superstjärna, ohmigad :3
Haha, och juste. Man kan ändra kupstorleken hos de kvinnliga simmarna på Late Night också.



Vampyr!
Fast hon ser... hm, ah.

Och här har vi trailern:
Och det var allt. Ohmigad, ett långt inlägg blev det. Fast det är mestadels bilder såatteh.

Kommentarer
Postat av: Nea

;o Haha, simmarna på ettan liknar de på trean lite... fast de i trean är mer en blandning mellan ettans och tvåans, tycker jag ^^

2010-10-09 @ 17:03:01
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0