What to do...

Wuh! Jag var tvungen att stanna hemma pga. att mamma skulle på ett möte och Valle inte kunde vara ensam hemma. + att jag har extremt ont i magen, mår illa och tror att jag kommer dö snart. Typ.
Därför tänker jag roa mig med detta:

133 tonårs frågor.


- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Nesh! Jag är gift. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej
Hur många har du varit kär i? - Idk, don't care.
Är du kär just nu? - Det du :]


- Tio frågor om dig själv

Namn? - Jesus!
När fyller du år? - 16:e december.
Några piercingar? - Jau, öronen och i underläppen.
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor och en tjockiströja!
Vilken årstid är bäst? - Våren, mhm.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna upp i ett sockervaddsland. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Everything!
Vad är du bra på?
- Att komma på ursäkter för att inte göra saker :3
Vem älskar du mest på denna jorden? - Jag vet inte.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Själv!


- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Jag tror inte att någon vet allt.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Idk actually.
Vem är snyggast av dina vänner? - Lattinatti, och mångamånga fler!
Vem är mest partyprisse? - Nea x]
Vem är den du helst har filmkväll med? - Tacka Gud, tror jag. Hm o.o
Vem av dina vänner är mest "evil"? - André, mhm...

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Hanna
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -  Verkligen inte.
Vem är farligast i din familj? - Mamma!

Vem ser roligast ut i din familj?-
Haha, jag
Vem är coolast? - I am!
Har ni något husdjur? - Inte längre
Mest gemensamt med? - Ingen, tror jag.
Underhållningen? - Haha, idk.
Sover du oftast med? - Mig själv!
Roligaste kvällen med familjen? - Att alla är på separata ställen.


- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Jag har sovit, och ätit & nu sitter jag här. 
Vad ska du göra nu? - Fortsätta med detta.
Har du gjort något dåligt idag? - Jau, litte dåligt är det nog.

Vad har du ätit idag? - En banan!
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Ohja ]:
Vad händer i morgon? - Jag vet inte.
Går du i skolan? - Mhm
Har du varit i skolan idag? - Nej


- ANNAT

Hur mår du just nu? - Ganska dåligt

Är du hungrig nu? - Verkligen inte!
Vad är klockan nu just nu? - 12.12
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Pet, bdb och dettaaa.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Någon random människa.

Vem ringde du senast? - Lattinatti... tror jag!

Vem sms:a till dig senast? - André tror jag.
Vem sms:a du till senast? - Latti möjligtvis.

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Nyss.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Flera år sedan!

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - Idk
Har du sminkat dig idag? - Nej..


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Sisi!
Vilket är ditt favoritband/artist? - A Day to Remember!
Vad gillar du för musik? - Musik!

< span style="font-size: small;">
ze: small;">- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Mhm
Har du fler än 3 jeans? - Ja.
Har du fler än 5 tröjor? - mhm.

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Jau.
Använder du wax? - Neej.
Använder du ögonskugga? - Det händer
Använder du kajal? - Mjao
Använder du hårspray? - Sällan
Använder du volymspray? - Nope
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Jaoo
Använder du skinspray? - Nej o.o
Använder du parfym? - Mjauu
Använder du läppglans/läppstift? - Ne
Använder du brunkräm? - Noes
Använder du rouge? - Nejnej
t;Uppsatt hår eller hängande? - Hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - Jag brukar platta det.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej o.o

- KÄRLEK
Är du kär just nu? Självklart.
Har du kysst någon idag? Nej
Är du romantisk? Haha, inte på något vis.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nope
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Det spelar inte så stor roll.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha, nej

Vem sov du senast bredvid? En idiot.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Judas
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej o.o
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Neehejdu
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Verkligen inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Ingen speciell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0