You had me @ hello.

Wuh, Erica dissade mig för matte med Kjell. Nu blir jag ledsen. Ska jag sitta här i 30 minuter innan vi börjar? Eller 40 blir det nog, he-he.
Förhoppningsvis så är Madu inte sjuk eller försenad. Då får jag sällskap. Fu att jag tog en tidig buss och måste vänta innan vi börjar. Fast det är ganska mysigt, det är så tomt nu på morgonen. Iaf på biblioteket, vid denna tiden. Korridorerna är nog ganska fulla, mjau.
Mysigt mysigt.

Jag känner mig som en översminkad fjortis, endast för att jag inte hann sminka mig i morse, så sminkade jag mig nyss. Men alltsåååå, inte sniggt, inte sniggt.
Ungefär såhär ser jag ut:
<- Fast utan mustaschen. Yes, indeed.

Och vet du? Om du klickar på bilden blir jag helt plötsligt större och då behöver du inte använda förstoringsglas!

Jag ser definitivt inte ut såhär:
<- Yeah, idk what I was thinking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0