All we need is a reason.

Haha, de flesta av mina vänner vet nog om att jag är alldeles besatt av katter och kommer troligt bli en (crazy) cat lady när jag blir äldre. Därför borde ingen av er bli förvånade när jag säger att jag tänker adoptera en Anime Neko när jag får! Heh-he-h-e.
Neko är japanska för katt, och ni vet nog vad Anime är, haha.
Men i alla fall, de är så otroligt superdupergrymt söta!

Denna bilden har ni nog sett, från Elfen Lied.
Nyuu heter hon! :3

Och nu kommer ett långt "bildspel" på random bilder som jag hittat på google.



 











Denna är min favorit, hon är sååå söt.

Neko-L!

Ohmigad. Cute huh?

Well, that's all.
Och om jag inte får en sådan tänker jag kidnappa en. For reals >:(

Kommentarer
Postat av: Latti!

Oh mah gad! Den gröna håller i en katt den va söt! :3

2010-09-07 @ 14:26:54
URL: http://laattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0