EN ELEFANT BALANSERADE PÅ EN LITEN, LITEN SPINDELTRÅÅÅD.

WHATSAAP!
Jag äter chuklad, dricker cola och försöker göra min älskade kemiläxa. André är snäll och hjälper mig, för jag förstår ingenting!
Dumma kemi, dumma kemilärare, dumma kemibok, dumma kemiläxa, dumma dumma dumma.
Fast det är rätt kul egentligen, men inte idag. För idag vill jag hellre spela spel. Men nej, jag har skjutit upp läxan så pass länge att jag måste göra den nu. Har den tills imorgon, fun!

Haha, Valle kom in i mitt rum nyss och började dansa till musik som inte existerar. Det var underhållande, och underligt. Vilken underbar broder jag har. 
Lol, nu kom både mamma & Valle in i mitt rum och började kittla och gnugga mig i hårbottnen, vad är det för familj jag har, srsly?!

JAG ÄR JESUS OCH NI AVGUDAR MIG, EEHEHEHE.
poss & kram
Min chuklad är god och jag är på bästa humöret någonsin.

Ahjuste! Hade en redovisning idag, och ja... det gick brraaaa.
Första delen så satt jag och läste det som stod på min lilla lapp högt, och sedan improviserade jag, JAG IMPROVISERADE INFÖR PUBLIK, förstår ni?!?!!!1111 IT'S HUGE!
I alla fall, det gick bra och jag fick klassens uppmärksamhet, vilket Madu & Erica inte verkade få. Fuu :[
Fjortisarna skrattade knappt när jag pratade, good?
I THINK SO!
Jag är allmänt stolt över mig själv, dels för att jag stod inför hela klassen och pratade utan att svimma & dels för att jag faktiskt improviserade!
Att jag inte tog tillfälligt självmord innan är också en bonus. Alltså, jaa.
Ni diggar't.

Jag typ, skriver ett random inlägg bara för att jag är så glad och har druckit WAAY TO MUCH cola!
VERKLIGEN UNDERBART GOTT.
Kommer inte kunna somna senare gissar jag på, stoooort misstag.
JAG HAR VARIT I SKOLAN HELA VECKAN, VILKEN BRAGD.
Jag borde sluta capsa hela tiden, men alltså, ni gillar att se mig skrika en text. alltså, ja det gör ni. Haha, mina fingrar arbetar i superspeed, bara för att jag är awesome.

MASSAN AV SI ÄR 11, OKOKOK.

Idk. ska fortsätta med kemin nu, förlåt för detta underliga inlägget, ville bara uppdatera lite smått. he-he.
baiiii!

Kommentarer
Postat av: Latti!

Långa inlägg gillas starkt! :3

2010-09-23 @ 22:16:36
Postat av: Nea

Hihi, det där fick mig på bra humör ^^ Vad handlade redovisningen om då ;o ?

2010-09-23 @ 22:19:55
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0