だんご だいかぞく- Random

Sarah är för lat för att skriva ett inlägg, hon tycker tydligen att det är viktigare att kolla på Bumbibjörnarna eller Hannah Montana the movie eller vad hon nu kollar på för onödigt. Så jag skriver ett istället!

Random bilder

Sarah                          Dangos                     Sarah


Sarah                             Dango?           Förhoppningsvis inte Sarah


Sarah                       Sarah                           Tyra


Av någon anledning så har Sarah tagit hand om (kindappat) Fuko Ibuki. Stackars flicka :[
Men med sin Starfish power klarar hon sig nog relativt bra iaf! ...I hope :[

Jag har upptäckt att Sarah har väääldigt många bilder på sig själv. Surprised? No... Höhöhö. Tror det var något mellan 20 och 30 stycken. Mhm!
Och sen ett antal bilder på personer/saker som hon önskar att hon var. Denna till exempel!-->

Nu lite bevis på att chipstillverkare hatar mig, jag är katten med rosa hår!  <-(klicka)


Lattis favoriträtt är tydligen bröd och vatten! *RANDOM (som allt annat i det här blogginlägget)*

 

Det var visst Bumbibjörnarna Sarah kollade på!

Byeee!



Kommentarer
Postat av: Sarah!

Jag är lite ego ]:



Jag gillar din kreativitet, mhm.

2010-09-19 @ 02:10:58
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: Latti!

Haha du är knasig André.

Vatten är mega gott om man är mega törstig!

Och bröd är mega gott om man är mega hungrig 8)



Mhm, hejdå. :3

2010-09-19 @ 18:26:52
URL: http://laattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0