I spread my wings and I learn how to fly.

Jag älskar att vara förvirrad & sjuk. Verkligen.
Skippade orienteringen så att jag orkar komma till skolan imorgon, smart vaa?
Jag ville faktiskt vara med på orienteringen, trots att det suger, huhuh ]:
I'm such a nolifer.
Idag har jag glott på CSI Miami, spelat Pet, whinat om att Frontierville suger och jag inte kan få tag på Kelly Clarksons album. Och nu skriver jag dettaaa. Intressant daag.
Haha, jag har värsta träningsvärken från igår. Så jag antar att jag faktiskt ansträngde mig en hel del ändå. Wuhu!
Jag vill ha chuklad.. åh.

Kommentarer
Postat av: Lattiiiiiiiiiiii!

I've got chokletpoddin! :3

Oh det är bra att du har träningsvärk! Det betyder att du ja att ansträngde dig som du sa nu då. xD

OCH att din kropp börjar bygga sig upp efter träningen.. eller ja något sånt. MIhi

2010-09-29 @ 17:26:00
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: Nea

Snyft Du mobbar mitt älskade FrontierVille ;(

2010-09-29 @ 22:15:00
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0