It's all my fault, I'm sorry you did absolutely nothing wrong.

MEN HEJSAN, didnt se ya thar.

Nejnej, det ligger inte en död Dango under min säng, I promise! Den sover bara.. Dangos kan sova.. utan att andas... med munnen öppen och kryss till ögon.. Hehhehe. mhm.
Fast ni vet nog inte vad en Dango är x)
Det är nog bara André som vet vad det är. Slänger in en bild och en youtube video bara för att ni ska få en aning om vad det är.

Två Dangos och ett Dangobarn.




Där är klippet, look! Eller ja, ni måste inte.
Haha, seriöst, fråga mig inte vad en Dango är. Detta är det enda jag vet. Typ.. klumpar som förökar sig på något konstigt sätt och är som en enda stor familj.. Incest maybe?
Nej, jag skämtar bara. He-he.

Jag tror att man kan äta Dangos. o.o.o.o

Detta inlägget skulle inte handla om Dangos. Damn.
Anyways... Nu har ni förhoppningsvis lärt er något nytt, och inte skrattar åt mig bakom skärmen :(
And if you do... I'll kill you!
Jk.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: André

Dango!

2010-09-05 @ 15:17:38
Postat av: Latti!

Jag vet vad en Dango är! André förklarade det för ett tag sedan. x)

Har t.o.m dango smileysar. 8)

2010-09-07 @ 14:28:00
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: Sarah!

André är värsta Dangonerden ]:

2010-09-09 @ 15:54:08
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: Daniel

Den där videon och låten är så gullig! ^^

och min lillasyster kan spela den på piano :3

2011-03-06 @ 12:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0