MY LIFE, WOULD SUCK WITHOUT YOUUUUUUU.

Hejdär!
Jag kom nyss hem, typ. Jag har hunnit leka lite random framför datorn & ätit nudlar, åh älskade nudlar!
Idag har jag tränat badminton för första gången! Förutom på idrotten, men det räknas inte. Det var kul, fast det gick inte särskilt bra eftersom jag är väääldigt o-koordinerad & klumpig, hehe. Jag gjorde bort mig en massa gånger kändes det som :[
Fast ah, ena tränaren verkar ogilla mig, fast jag vetne. Den andra är hur söt som helst och snel som en hest.
Haha, men jaa. Det har varit en bra dag, men tröttsam. Mamma har telefonterroriserat mig hela dagen idag, uschie!
Jag har inget att skriva, underligt. Hejdå, ha en bra kvel ok nat. okkkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0