Nobody's gonna love me better than you.

HELLO PEACHES.
How are you?
I'm fine thanks.
Jag sitter i skolan och väntar på att Historian ska börja, klockan 09:10 alltså, en bit kvar. Så nu sitter jag här, i biblioteket och leker största nerden, ni gillar't.
Erica dissade mig för matte, så jag är alldeles ensam, fast Madushani kommer kaaaanske snart. Vet inte riktigt när hon kommer, awdamnit.
Det är svårt att skriva på detta tangentbordet har jag märkt, felstavningar heeela tiden. Fast Tant-Sarah är bäst och rättar alla stavfel, tror hon. Ja, jag pratar om mig själv i tredje person, coolt va?

Meningslöst inlägg alltså.
Tänkte berätta att min ansökan om inackorderingsbidrag/tillägg (vetne riktigt vad det heter) har blivit GODKÄNT!
Awesome, right?
Så nu behöver jag bara leta upp en rimlig lägenhet och så är jag redo för flytt, i teorin då. He-he.
Jag är exalterad, och har hopp!
Trodde faktiskt inte att jag skulle kunna få min ansökan godkänd eftersom jag bor för nära skolan, men pga "sociala skäl" som kuratorn uttryckte det, så fick jag. Hehe 8)

Alltså, jag är pigg och glad, och jaaa.
Det var längesedan jag var det, har varit omedvetet och medvetet deppig sedan Malin avled.
God, I miss her.

Jag träffade Linda på bussen idag, det var trevligt as hell.
Det var überlängesedan jag träffade henne, verkligen. Typ, innan sommaren, ohmiGODESS.

Men ja, nu har ni fått en minilitentiny uppdatering om mitt liv, hoppas ni känner er stolta, för det händer inte ofta längre!
Har varit hur oaktiv på bloggen som helst, and i don't like it!
Men jag är så lat, och ni är lite småtråkiga, och jag är tråkig och alla är tråkiga, fast alla är bäst.
Och nu babblar jag på, ska hålla tyst och spela Pet, hihi.

Hejdå. ha det bra, cus I know i will.
POSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0