Sometimes I find myself sitting back and reminiscing, escpecially when I have to watch other people kissing.

Jag & André har lekt konstnärer och lekt med våra pet's utseende Pet. Haha.

Bilder:

Min;
Min blev lite konstig i kanten, eftersom Paint var elakt. Mhm. Det är inte jag som var okunnig, verkligen inte.

Andrés;

Haha :3

Åh, denna låten borde du lyssna på, har nördat den heeela dagen, eller ja, sedan jag hörde den för första gången.
Nick Jonas - Introducing me
Jag tänker, någon dag, gifta mig med Nick. Det är solklart, han är min framtida man. He-he.
Annars kidnappar jag honom. Inga problem alltså.

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha ;o

2010-09-27 @ 22:22:11
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0