I tried to deny you, but nothing ever made me feel so wrong.

Hola!
Så, nu känns det som om jag uppdaterar ovanligt mycket. Grattis, hehhh.
Jag är hungrig och ska snart släpa mig ner till köket och tillaga någon maträtt. Mums, makaroner<3
Skoldagen har varit allmänt dryg och jag har varit trött som bara den. Vart försvann min pigghet från imorse?! Vaa?
Kunde ha behövt den på matten och fysiken. Men istället satt jag och skrev meddelanden till Erica med min kalkylator. På fysiken roade jag mig genom att sjunga elefant-sången. Som går såhär:
En elefant balanserade på en liten liten spindeltråååÅd, den tyckte det var så intressant så den gick och hämtade en annan elefant.
Två elefanter balanserade på en liten liten spindeltråååÅd, de tyckte det var så intressant så de gick och hämtade en annan elefant.
Och så fortsätter man så, i all evighet. Dock hann jag bara till 50 innan jag blev för trött.
Erica & Madushani tyckte att jag var irriterande ville inte att jag skulle fortsätta ]:
Underbar dag alltså.
Pratade med Jack nu, ohmigodess. Han kommer kaaanske få komma hem i november. Damn.
Jag saknar honom lite grann.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag tror att vi är lika irriterande båda två ;o Grattis, du är inte ensam. Jag sitter dock och håller på med massa konstiga ljud och massa ;(

2010-09-21 @ 21:45:02
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0