So take this silence and read between the lines.

Jag är så tjock att mina vänner springer ifrån mig på idrotten.
Muhaha, I'm home! And I'm alone.
Nästan, Valentin är hemma också, men inte mamma. Hon drog till affären, och jag troooor att hon köper chuklad, hihi!
Jag har haft en allmänt bra men tröttsam dag, försov mig imorse också, fast jag kom till skolan i tid ändå. Jag vaknade... klockan 06:50. Ni kanske anser att det inte är särskilt sent (eller tidigt, idkkk), eftersom skolan börjar efter klockan åtta, för det mesta då. Men neej, min kära buss går klockan 07:12, så jag hade bråttom. Fast fick ta bussen som går halv istället. Och jag bombarderar er med onödig information, och ni gillar't!
Åh, mamma ska köpa nudlar... <3<4<3434
Massa cherlek assåeh!
Uppdaterar nog lite senare, för nu ska jag spela Pet!
Kooollaaa, hur kan man inte gilla detta otroligt söta spel.
Min lilla neko är den vänstra med brunt hår, och André... eller jag kanske borde säga Andréa är den till höger, japanen.
Katt & Japan, awesomeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0