You make me feel like myself, without pretending to be someone I'm not.

Haha, jag fick lust att kolla min statistik på bloggen idag, och upptäckte till min förvåning något lite småroligt.
Idag har alltså bara en besökt min blogg... :D
Jag är så populär, hiihihi.

Nejmen. Åter till det intressanta, om man nu kan kalla det intressant...
Jag sitter och försöker göra Historia-läxan, men det går inte särskilt bra. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.
Uppgiften är att jag ska skriva brev till en påhittad person och skriva om en upptäcktsresa som Ferdinand Magellan gjorde på 1500-talet. Han åkte runt jorden på 3 år. Fast han åkte inte hela vägen utan dog av ett spjut igenom hjärtat i Filippinerna.
Fast det är ganska bra, inte för honom, men för mig. Eftersom jag då kommer få en perfekt anledning att skriva ett brev under den tiden.
Ska sluta bombardera er med ointressant information. Se det från den ljusa sidan, nu har ni blivit lite mer utbildade. Förutsatt att du/ni/blubb inte kunde detta innan. x]

Idag slutade jag megatidigt, så jag kom hem väldigt tidigt. Trots det har jag knappt gjort något som kan klassas som produktivt. Ska ut lite senare ikväll, och så ska jag plugga lite Medicin. Måste lära mig en massa om ben. Kan namnge en hel del ben i alla fall!

Ska återgå till det jag höll på med innan (alltså ingenting alls).
Ha det bäst!
Buh bye :3

Kommentarer
Postat av: Latti :3

Min statistik är också så! Vet ju att fler än en läser, o.o

2010-09-08 @ 14:40:57
URL: http://laattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0