You need me, how the fuck can I be your worst enemy?

GREETINGS FELLOW NERDS!
Jag är hemma från en väldigt intressant dag i skolan, den var rolig och udda. Okej, nej den var inte udda.
Det mest spännande som hände idag var att jag döpte min häst (nyckelring) till Mulle, mhm. Värt att berätta jag veeet!
Jag hade psykologi idag, som alla andra måndagar, hehhe. Vi såg en film som var väldigt bra, fast hemsk. Jag satt med en rynka i pannan under halva filmen, och det händer inte ofta. Jag insåg att jag inte gillade vad karaktärerna i filmen gjorde. Seriously. Ni borde se den, den heter This Is England. Haha, först hade jag glömt vad den hette, så jag skrev att den hette "Way to england". Duktigt Sarah, utomordentligt duktigt!
Och nu försvann skrivgnistan, hejdå. Ha det bra mina små tomtenissar!
mhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0