You're a song, written by the hands of God.

Alltså, hej!
Kom nyss hem efter en fartfylld dag, väldigt fartfylld. He-he.
Nejdå, hade Medicin och sedan hade jag Historia. Det var visst ingen redovisning idag.
Så lilla Sarah hade stressat upp sig utan anledning, känns väldigt bra. Imorgon kommer jag ha redovisningen istället, och då ska jag prata om Anders Olsson (han har tydligen en egen Wikipedia-sida). Jag har träffat honom ett par gånger under simtävlingar i Deje. Han är en handikapps simmare, och är med i Deje SS (tror jag), som är simklubben i Deje. Han har några världsrekord. Och är awesome. Han har en egen bok som jag har läst ett par gånger. Och vilken extremt oflytande text detta blev.
Idag fick jag tillbaka min historia uppgift också, min lärare hade Godkänt den, vilket betyg jag fick vet jag inte eftersom han bara skrev en/två/tre kommentar(er). Fast jag fick god kritik och så.
åååh, han är så snygg! *tjejig*
I alla fall, ska leta upp ytterligare fakta om Anders Olsson och sedan ska jag dryga mig och spela Pet. (Eller tvärtom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0