Sometimes sanity takes vacation time on me.

WHAT'S UP GEEKS?
Hört att jag blev tvingad av Agent fAil att börja blogga igen, får se hur det går.. hmhm.
Anyways *pekar på taket*
Jag försov mig idag, så jäkla awesome. Och eftersom jag hade en 4:a timmars lång håltimme mellan den försovda lektionen och sista lektionen drog jag till stan och träffade Gud en liten stund. Fun times.
Drog sedan till skolan, lekte med Madu&Erica, och åkte sedan hem. SÅ NU SITTER JAG HÄR.
WITH NOTHING TO DO.
Tänkte plugga kemi också, eftersom lilla Jesus har ett kemiprov på torsdag som hon inte ser fram emot. Inte ett dugg.
Ska leka emo nu, och fortsätta med plugget.
To infinity and beyond!

Kommentarer
Postat av: Agent fAil!

AWYEAH, I LOVE THIS.

2011-04-19 @ 18:41:54
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: GUD

ITS ABOUT FRIGGIN TIME U STARTED DOING THIS AGAIN :C

2011-04-19 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0