If you're not over me, that's fine. But I'm all over you. Come to think about it.. I wasn't even under you.

Min syster har världens bästa systemkamera och jag har varit duktig och fotograferat allt och alla. Med det menar jag då katterna, och mig själv, klädd i en finfin mustasch. En äkta mustasch denna gången! För att förstöra det hela måste jag informera om att ni inte kommer få se några bilder på ett tag, då bilderna har gömt sig i kameran och vägrar komma ut. Lite sorgset nu när man tänker på det.
Hanna sitter i soffan och försöker få Caper att somna, så gulligt.
Första gången jag höll i min lille systerson somnade han i min famn, världens mysigaste känsla, seriously.
Are you serious? Sirius Black?
Hehhe, fint skämt. Jag vet! Jag kom på det själv as the matter of fact.
But eh, Imma go now. Good bye, and good luck with whatervur you're doing.
TO INFINITY AND BEYOND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0