But I know just what it feels like, to have a voice in the back of my head.

Jag hatar, och då menar jag verkligenverkligenverkligen hatar onsdagar. Onsdagar är i mitten av veckan, då man är allra tröttast och då man - otroligt opassande - har flest lektioner? Jag börjar misstänka en konspiration. loljk.
Men seriously, onsdagar är förjäkla jobbiga. Trots att jag slutade ovanligt tidigt idag var jag inte hemma förrän klockan ~20.00, och det är inte acceptabelt, någonsin!
I och för sig var jag tvungen att stanna kvar i skolan till 17.30 för att kunna skriva på två, eller kanske tre, papper angående sommarskola. God damnit.
Sedan missade jag bussen också, worth it? Hell no. 
Jag känner mig som en bitter gammal tant med för många katter just nu, och det har jag rätt att vara, i alla fall idag.
Tänkte också meddela att jag inte har mycket skolarbete kvar och jag är en glad cheii p.g.a det. But I guess that's just how it works. 
Anyways, tänkte försöka tvinga mig till att läsa min bok som ska vara klar på fredag (The Passage *-*), och sova. Ja, sova. 
I totally need it.

Kommentarer
Postat av: Nea

Onsdagar är bra, och dåliga. Slutar halv två :)

2011-05-25 @ 23:33:04
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0