Playing my songs is the way I cope with life.

Det var planerat att jag skulle ha prov i kriminalteknik idag, så jag släpade mig iväg till skolan och när jag väl var där fick jag reda på att lektionen var inställd. Så jag fick spendera några timmar på skoldatorn och sedan kilade jag iväg till engelskan. And guess what!
Jag har tydligen fått VG på nationella proven i engelska, så jag är rätt nöjd.
Nu är det planerat att jag ska plugga till ytterligare ett prov i kriminalteknik och sedan ska jag bara läsa.
På tal om något helt annat så är André min fru, trots att han inte vill erkänna det.

Redigerade den lite fail bara. Fick inte ens rätt färg</3

Kommentarer
Postat av: Nea

Och det där fick massa kommentarer :)

2011-05-23 @ 22:32:34
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0