I believe your parents did the best job they knew how to do.

Jag är tillbaka från en helg av bowling, döende i sängar och en massa springande på stan, och nu återvänder jag till läxor och skola (OCH PRAKTIK). För att jag är awesome.
Jag spenderade lördagen med att ligga utslagen i en säng, wanna know why?
Nej, jag har inte varit kidnappad, nej, jag har inte supit. Jag har, tro det eller ej, varit sjuk.
Fast ah.
För att jag ska sluta vara så himla töntig tänker jag lägga upp några otroligt vackra bilder från bowlingen. För att det är så jag gör, fyller bloggen med bilder så att ni ska titta på mitt vackra ansikte istället för mina läskiga texter.





Och detta är vad som händer när två retards finner varandra och en kamera. 

Over and out!
XOXO
SÄRAH
TROLOLOLO POS POS

Kommentarer
Postat av: LATTUS

I'M GONNA CAPS YOU SO HARD

AHMET IS PRETTY!!!!! U TOOOO!!!!

2011-10-16 @ 20:12:39
Postat av: Tant Lattus

Märkte precis att han hade skjorta på sig <33

2011-10-21 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0