If looking back is painful, and looking forward is scary, then look beside you because that is where I will be.

HAI THERE ALL MY LITTLE PONYS!
How are ya?
Tänkte bara hoppa in och uppdatera, dels för att Lätti vill och dels för att jag har tråkigt!
Jag ska snart in till stan och göra ingenting, efter det ska jag bowla med Ahm1 och mina kristna vänner.
So this is me, heading of to christian bowling. 
Visste ni om att de ber innan de slänger iväg klotet? Vi ska ha en gudstjänst under tiden också, bara för att.
Och jag är världens bästa lögnare.

Denna gången lämnar jag er med lila hår looking emo. 
Like a boss.

Kommentarer
Postat av: Lattus

Vartenda gång du lägger ut en bild på dig själv tänker jag kommentera och säga att du är attraktiv.

SÅ JAG VILL KÄKA DIG

2011-10-14 @ 23:19:59
Postat av: Jesus

Latti, vi vet båda vem som är attraktivast här.

And I'm not looking at her in the mirror.

2011-10-16 @ 19:44:01
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: Agent fAil

She's looking at you then. From the mirror

and thank you dear, but you're still the most beautifulest in my eyes. <3

2011-10-23 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0