Our hearts are full of memories – but not all of them reflect the truth

I am back!
AS I PROMISED.
And also, Lättrids inlägg var rätt awesome.
SÅ.. JAG HAR VARIT PÅ BIO.
HELT FÖRJÄKLA AWESOME ALLTSÅ. OTROLIGT. DET VAR 3D OCKSÅ. SO IMBELIAVABLE. 
Allt var liksom, i TREDE. Trede är det nya namnet för 3D, för det låter koolare och så. Och för att jag nyss kom på det.
Nu är ni säkert jättenyfikna på vad det var för film jag har sett! Och nu har jag helt glömt bort vad den heter... uh, ja.. FINAL DESTINATION FEMFEMFEM. Den var jättebra typ! Eller ja. De andra var bättre. And the coroner is so awesome. Och det var någon konstig twist i slutet. Och den får 3 av 5 chokladkakor för att den var i 3D. Dock var det inte så mycket 3D med, ibland kom det lite glas flygande mot en och så, but I liked it. Och jag svamlar.

Och bara för att jag är så förjäkla originell så får ni en bild.

TO INFINITY AND BEYOOOOOND

Kommentarer
Postat av: Angie

JAMEN SKA JAG FYLLA DEN MED APOR ISTÄLLET?!?!?!? :@@@@ HAHAHAHA

fast aa, om den nu är fylld med mig så är den la fylld med apor också, FML </3

2011-10-05 @ 22:56:29
URL: http://aveke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0