All I want is some ice cream and a Sarry next to me!

Hello my friends and well, you!

No just kidding. Jag tänkte att jag skulle våldta Sarry's blogg eftersom hon själv aldrig bloggar och jag är den största stalkern hon någonsin kommer att få. Jag klarar mig inte utan hennes blogg! No, srsly. I'm a sad little thing.

Fast jag kommer få läsa mitt egna inlägg sen men o andra sidan skulle jag låtsas att jag var Sarry, så det är väl samma sak. Även fall jag suger på att låtsas vara någon annan :c

För er som inte känner mig så är jag en man på 16 år, jag lever med min katt i en stad som heter Habbo! Min skola heter Hogwarts (school of witchcraft and wizardry). Så om ni vill söka efter mig där, så får ni fråga efter Lattrid. Jag gifte mig med Sarry 18/6 2010 och vi är nu ett av många lyckliga gay par.
Lattrid och Sarry tycker om att äta på sin fritid (ALOT) och leka med katter. Vi har varsin nämligen!

Jag är inte bra på att skriva intressanta saker, så ni får ursäkta mig. Avslutar med att berätta för er som icke har Sahara som BFFFFFFFF+++++ att jag tycker synd om er. Hon är världens finaste och bästigaste människa och jag älskar henne massor. Jag vet även att jag kommer läsa detta inlägg om ett år och tänka ''Vilken tönt jag var'' fast egentligen är jag rätt så awesome jag med. Mhm!

Yours sincerely

Lattus, Lattinatti, Lätti, Lattrid and so on.




En av inte alls många bilder på dagen Lattrid&Sarry träffades
14/2 2011!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sarry

YER A GOOD PERSON LATTRID

2011-09-29 @ 22:26:39
Postat av: Lattrid

YER A GOOD PERSON TOO SARRY

2011-09-30 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0