If we are born to die, and we all die to live. Then what’s the point of living if it just contradicts?

Istället för att vara en snäll flicka och hjälpa till att bära in veden till källaren gör jag läxor istället. I feel so... free.
lojk.
Jag ska spela lite The Sims 3 nu och sen ska jag göra klart lite läxor. 
Åh, på tal om TS3 så försökte jag få Madu intresserad av det, och hon förstod ingenting, och jag tror att jag gjorde henne mindre intresserad av det än vad hon redan var innan.
I'm like: ÅH MIN SIM SKA PÅ BAL KOLLA HON SKA PÅ BAL MED SIN GAYFLICKVÄN ÅH HON SKA PÅ BAL. KOLLA MADU KOLLA
And she's like: watchu talkin' bout gurl?
Jag tror att jag är bäst på att förklara saker för folk. Haha.
Well, over and out.

Kommentarer
Postat av: Nea

ÅH, skulle hon på bal? =D Det hade jag velat se :)

2011-09-11 @ 21:21:50
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0