That's when we ride on these tritches.

HAI THERE.
Så jag tänkte att jag kanske, möjligtvis, possibly, maybe, ska börja blogga igen! Det är liksom ett nytt skolår, och ja, jag vetne. Ni kanske börjar bry er om mitt intressanta liv igen!
Så, nytt skolår alltså, jag börjar trean, som innebär projektarbeten, studenten, balen, en massa pluggande och nya kurser. Underbart. Och just det, jag kanske ska få ett jobb också, har jobbintervju på tooorsdag, jag är nervös. Så nervös. 
Tänkte förövrigt berätta att jag ser otroligt emo ut nu för tiden, med rött hår och rakad högersida, awesome.
Och här mina vänner, kommer en bild.
BEHOLD, JESUS.

Kommentarer
Postat av: Dango

That's Jesus for sure!

I've seen her before!

2011-09-07 @ 22:47:12
Postat av: DOKTOR.MILANOV

YAY! WELCOME BACK DEAR

2011-09-07 @ 23:56:19
Postat av: LATTUS

WELCOME BACK DEAR, YEAH.

You're pretty!

2011-09-07 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0