This is the best thing that could have happened.

Åh, kom hem för någon timme sedan och jag är redan ledsen. 
Varför?
För att jag har ett berg av läxor som känns otroligt stort, like, högre än det högsta berget. Jag har bland annat ett prov, två redovisningar och en massa idiotiska inlämningar. Men detta ska jag se till att klara.
Håller på med en dum textanalys eller något at the moment. Gosh damnit.
Och, bara för att jag ska komma med något positivt att berätta har jag choklad som kan hålla mig sällskap. En vänlig vän också, som jag brukar referera som Dango.
Dango Dango Daikazoku. 

På tal om något helt annat.. Som ni troligtvis redan vet har jag tagit hål i mina öron. Det var en otroligt dum impulsidé som jag kanske ångrar litte. Fast det blev snyggt, så jag är nöjd. Mamma var med, och ja. Usch. 
Jag sov hos min vän Madu inatt, och jag kunde verkligen inte sova, utan vaknade hela tiden för att mitt öra gjorde så ont. Varför kommer folk ens på idén att pierca sina öron, it hurts and it's stupid. Och nu kommer jag inte kunna ha nya örhängen på flera veckor. Awesome. Really.
Nu har jag fyra hål i mina öron, varav två som smärtar.

And, oh!
Ahm1 gav mig det underbara tipset att formatera om min iPod eftersom den är seg, I tried it. And, well, it didn't go well. Nu måste jag ladda ner en massa grejer till iPoden så att den ska leva igen, I feel so sad. Det kommer ta lång tid, och argh. Thank you!


Detta skulle nog kunna beskriva mig när jag försöker fixa min iPod<3

Well this is Sarah reporting for duty, over and out.

Kommentarer
Postat av: Nea

Hur lyckades ni får såå mycket läxor redan?! Det är ju sjukt. De får väl tänka på att ni ska jobba med projektarbetena också :)



Well, Good Luck =)

2011-09-10 @ 17:54:40
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0